Hej på er!

Kom tillbaka till skolan idag och allt var i princip som vanligt! 
Det första som hände när jag kom till skolan var en redovisning om Sigmund Freud som jag och några i min klass höll i. Sen så lyssnade vi på två olika ledare. En som jobbade inom socialen, familjebehandlare och en militär!
 
Dagen har gått relativt fort. På slutet av dagen så bjöds det på tisdagsfika i klassen som jag och några höll i. Blev kanellängder och kaffe till det. Efter det så gick jag och Jessika och busade och sen så körde hon ner mig till stationen. 
 
Nu sitter jag hemma. Kollar (åter igen) runt på Dresslink. Jag ska göra en Haul men måste gå ett grepp om hur man gör en så bra video som möjligt. Sen vet jag inte om jag ska prata på svenska eller engelska än! 
 
Jag ska övningsköra idag, äta spagetti och köttfärsås och sen åka till Samuel och sova där.
Så ser min kväll i princip ut. Roligt ju. 
 
Har på mig en tröja från Dresslink och så får jag en hund upptryckt i ansiktet på andra bilden. Mysigt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0