Näst sista dagen som röd/vinröd/lila hårig

På fredag ska jag till frisören (äntligen) och ska fixa till mitt hår till en ganska skarp dark ombre. Jag kommer nog sakna mitt vinröda hår lite efter att ha haft det sen Augusti men samtidigt så känns inte det här som mig så det ska bli skönt att "fixa tillbaka" det som är mer mig. 

Jag ber om ursäkt också för att jag inte har kunnat göra en haul video. Jag gjorde faktiskt en igår men jag bråkade med videoinställningarna (ville ju få det så bra som möjligt) så om ni (eller jag) har tur så kanske det kommer upp en video framöver när jag har tid. Annars så kommer jag nog bara ta bilder på allt jag köpte från www.dresslink.com och berättar vad jag tycker om hemsidan m.m. 

Nu väntar jag på att Samuel ska komma hem så att jag får gosa med honom lite och visa honom den fina tatueringen samt åka och handla lite mat och dricka till ikväll. Tips på lätta maträtter mottas gärna! 

Ikväll så kanske Ida tittar förbi också. Den bruttan har ju skaffat körkort. GRATTIS TILL DIG SÖTNOSEN. 
I helgen så är det Halloweenfest på Prime och Metro.. ska man eller ska man inte gå? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0