Ny tatuering

Idag har jag tatuerat mig. Har gjort en splashtatuering men konturerna av en vinge. Det är en tatuering till min pappa som gick bort för några år sen. Han är den finaste personen jag någonsin träffat och har ett hjärta av guld. Tyvärr så gick han bort från denna jord alldeles för tidigt och därför ville jag har något fysiskt på min kropp som visar att jag alltid kommer bära med mig honom vart jag än går. 

Eftersom det är en splash tatuering är det svårt att få till färgerna så bra som möjligt. Men jag ska gå tillbaka till han om några veckor och se om jag behöver lägga till lite färg, pågrund av att det var svårt att bedöma om vi behövde lägga till lite färg då det var svullet/huden rodnade. 

Men jag är ändå väldigt nöjd med resultatet och tycker det blev jättefint! 
Jag tipsar er att gå till Jimi i Hultsfred på Luckyland tattoo. En skitduktig kille imo! 



Som tur var så var inte jag själv heller utan hade med mig Fanny som var så söt och pratade med mig och höll mig sällskap. Efter det så åt vi på bambugården och gick sedan hem till Samuel och kollade på paradise hotel från igår! Nu så vilar jag lite efter all spänning och väntar på att Samuel ska komma hem! 

Den här tösen blev väldigt förtjust i min röda mjukisponcho hihi 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0