old missing friends!

Idag så åkte våran klass till Linköping där vi var på LiU mässa och lyssnade på massa föreläsningar. 
Och rätt som det är så träffar jag på Suzana, Sara och Safa som flyttat till Linköping från Hultsfred i högstadiet och det  var hur roligt som helst att få träffa dem efter så många år! 

Vi pratade massa gamla minnen, åt på MC och chillade runt tills våran buss hem mot Vimmerby gick igen. 
Fick deras telefon nummer och bestämde att jag, någon gång när jag har tid ska åka ner till Linköping och träffa dem igen, möjligtvis ta en fika eller gå på stan och shoppa. 

Förövrigt har paket från partykungen kommit hem. Jag har förbetalt inträde till Halloweenfesten och köpt biljett till Rookiefestivalen. Så nu sitter jag hos Samuel, vi har tagit en powernap och snart ska vi hem till mig.
Först ska vi förbi Jakob och Alexandra och hämta mitt paket. Så bäääääst. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0